Brother MPS, herwerkt en versterkt voorstel

door | okt 21, 2018 | Artikel van de Maand, Business | 0 Reacties

Brother heeft zijn aanbod van managed printing services (MPS) vernieuwd. Brother MPS onderscheidt zich door meer flexibiliteit en meer winst voor resellers.

Vernieuwing van Brother MPS. Het nog flexibelere en schaalbaardere aanbod – dat kan worden aangepast met het logo van de reseller (white label) – kan dealers helpen om hun aandeel in de markt van de managed printing services te veroveren. Het nieuwe aanbod is bij uitstek geschikt voor resellers die zich richten op soho’s, kmo’s en eindgebruikers op het niveau van (grote) ondernemingen.

Hoewel de totale markt voor managed services snel groeit, is het nog steeds noodzakelijk om hier effectief op in te spelen. Voor Frank Van de Velde, Solutions Manager bij Brother International Belgium, moeten er lacunes worden opgevuld: “De feedback van partners is niet altijd positief: bedrijven raken gefrustreerd door lage marges, trage responstijden, gebrek aan verticale marktervaring en onvoldoende ondersteuning voor de leadgeneratie …”

Langdurige relaties opbouwen

De markt is echter sterk in beweging. Volgens Quocirca Print 2025 verwacht 57% van de kmo’s een MPS-oplossing te implementeren tegen 2025. IBM IX Innovation Research schat dat de beheerde printdiensten zullen groeien met 15% per jaar … tot 2027. “Flexibele en probleemloze beheerde printdiensten, met printers van hoge kwaliteit, vormen een uitstekende kans voor resellers om de komende jaren tot bloei te komen”, zegt Frank Van de Velde. “Het nieuwe aanbod van Brother MPS biedt onze partners de middelen die ze nodig hebben. De combinatie van flexibiliteit, ondersteuning, productkwaliteit en diepgaande technische expertise geeft hen de mogelijkheid om langdurige relaties met hun klanten op te bouwen.”

Met Brother MPS kunnen resellers die de markt van de beheerde printservices willen betreden, de dienst inzetten zonder extra infrastructuur of investering in middelen. De partners die al actief zijn op de markt, kunnen hun aanbod verbeteren door Brother Partner MPS CPP (kosten per pagina) en Partner Consumable Support MPS-pakketten aan te bieden.

Luisteren naar het kanaal en erin investeren

Gedetailleerd marktonderzoek heeft geresulteerd in een geactualiseerd en doelgericht Brother MPS-model, wat betekent dat Brother zijn distributiepartners kan helpen zich te richten op hun belangrijkste marktsectoren. “Met Brother MPS komen resellerpartners in contact met het verkoopteam van Brother en het toegewijde kanaalbeheerteam van Brother, die ook beschikbaar zijn om hun inspanningen op het gebied van leadgeneratie te ondersteunen“, vervolgt Philip White, European Managed Print Sales Manager bij Brother.

De slogan “Brother at your side” is nog nooit zo actueel geweest: “Ons bijgewerkte MPS-voorstel biedt marge en volume. Partners kunnen inkomsten genereren op maximaal negen niveaus, waaronder hardware, verbruiksartikelen, software en een breed scala aan diensten”, licht Frank Van de Velde toe.

“De mogelijkheid om een op maat gemaakte service aan te bieden voor het MPS-portaal (white label) geeft resellers de volledige eigendom van de klant, terwijl de flexibiliteit van het aanbod betekent dat zij bestaande OEM-relaties (Original Equipment Manufacturer) kunnen onderhouden en hun MPS-aanbod met Brother kunnen maximaliseren”.

 

Voor meer informatie over het aanbod van Brother MPS: https://www.brother.be/fr-be/solutions-impression/gestion-impression/managed-print-services

In Maart Solutions Magazine

Oplossingen Magazine wijdt binnenkort speciale verslagen over de veiligheid van mobiele toepassingen :GDPR, Samenwerking & video, Home Protection

> Ik wil dat zichtbaarheid op dit onderwerp
> Abonneer u op de maandelijkse papieren

PUB

EMC
Summary
Brother MPS, herwerkt en versterkt voorstel
Article Name
Brother MPS, herwerkt en versterkt voorstel
Description
Brother heeft zijn aanbod van managed printing services (MPS) vernieuwd. Brother MPS onderscheidt zich door meer flexibiliteit en meer winst voor resellers.
Author
Solutions Magazine