Dimension Data : aanbod van de “next gen” managed services

mrt 12, 2019 | Data Intelligence | 0 Reacties

Meer eenvoud in een steeds meer hybride context. Dimension Data vernieuwt het beheer en de werking van managed services.

Meer dan 9.000 beheerde IP-netwerken, meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd … De managed services business is belangrijk voor Dimension Data. Vandaag vernieuwt de dochteronderneming van de NTT-groep haar platform.

De context is inderdaad aan het veranderen. De aanpassing aan de hoge verwachtingen van de digitale wereld heeft IT-teams gedwongen om te vertrouwen op complexe IT-domeinen om te voldoen aan de steeds veranderende eisen van klanten; deze vaak heterogene en multi-vendor configuraties met publieke, private en hybride cloudaspecten moeten allemaal voortdurend worden beheerd. Dit betekent dat er gerekend wordt op teams die al overbelast zijn en te weinig middelen hebben. Het geeft ook aanleiding tot bezorgdheid over de veiligheid, aangezien bedrijven zich zorgen maken dat zij mogelijk niet over de juiste interne vaardigheden of middelen beschikken om zich te verdedigen tegen nieuwe bedreigingen.

Op het gebied van managed services maakt Dimension Data gebruik van zijn lange ervaring in het beheer en de integratie van multivendoroplossingen, waarbij het zijn portfolio van multitechnologische servicetechnologieën samenvoegt en levert via een schaalbaar platform. Het nieuwe platform onderscheidt zich op vier niveaus.

> Mogelijkheden voor automatisering van de volgende generatie – Toegang tot uitgebreide analyse, dienstverlening en procesontwikkeling, evenals proactieve, near-real-time performance zichtbaarheid en monitoring. Het nieuwe bekroonde managementcenterportaal biedt een compleet overzicht van de prestaties van een computerpark.

> Geavanceerde flexibiliteit en schaalbaarheid – Mogelijkheid om te werken in snelgroeiende omgevingen met een minimaal risico op downtime, terwijl er tegelijkertijd end-to-end management en zichtbaarheid op multivendor- en multitechnologische infrastructuren bijkomt.

> Een klantervaring die de sector definieert – De succesverantwoordelijken voor de klant helpen bij de adoptie en snelle oplossing van problemen, het bieden van een continue ondersteuning voor verbetering en innovatie en het kunnen putten uit de expertise en capaciteiten van toonaangevende experts.

> Multitechnologische expertise – Uitgebreide expertise op vele technologische gebieden, waaronder netwerken, samenwerking, beveiliging, klantervaring en bedrijfsapplicaties, gebaseerd op sterke wereldwijde partnerschappen met toonaangevende technologieleveranciers.

“We hebben het parcours van de klant van begin tot eind opnieuw ontworpen, waarbij we het beheer van de IT-activiteiten radicaal hebben vereenvoudigd en de druk van de dagelijkse activiteiten hebben weggenomen, terwijl we klanten in staat hebben gesteld om te profiteren van de relaties van Dimension Data met andere NTT-bedrijven en de beste solution providers”, zegt Bill Padfield, COO, Transformation and Services Group bij Dimension Data.

 

Ces articles parlent de "Data Intelligence"

Analysis, BI, Prediction, Planning, Boardroom

Follow this Topic